söndag 15 maj 2011

Söndag och trevliga produkter

Eftersom det blev lite fest igår (och sängen efter 05.00) borde det betyda att jag skulle ha varit superseg idag och kanske helst skulle ha sovit en stor del av dagen. Fel. Jag vaknade pigg kl 10, tänkte "åh! nej, försök inte" och tvingade mig att somna om till kl 11.30. Då var jag så sjukt hungrig att jag var tvungen att gå upp och käka. Sen har jag ätit saker mest hela dagen (normalt en "dagen efter", jag är hungrig hela tiden!).
Efter att jag käkat och kollat lite på streamad tv blev jag lite rastlös och började leka med kameran. (Istället för att plugga tänker ni men nej då, jag har skrivit 2 sidor på min uppsats så nu har jag hälften, helt oredigerat iofs, men ändå! Och jag inte bara suttit inne heller. Jag tog en liten promenad. Till McDonalds :D)

I alla fall började jag krypa nära inpå olika föremål i mitt rum och helt plötsligt hade jag fotat mina favoriter i necessären. Nu är jag inte en tjej som har speciellt många sådana prylar men några av de jag har är himla bra!





Info (hehe):
* Jag är helt beroende av läppcerat och de här fyra är bra.
* Vichys deo är klart den bästa som jag testat, den håller de 48h som den lovar! Och hudcreme är ett måste för hud som blir duschad och nedsvettad så ofta som min.
* Jag bär inte ofta smink men när det händer blir det snabba produkter som dessa. Pudret är ett bronspuder från Sephora.
Läppstiftet lämpar sig bäst när man är blek och ger finaste bäriga färgen!
* När man har osynliga ögonfransar som jag har är det najs med mascara ibland. Jag är väldigt nöjd med den jag hittat, high impact från Clinique.
* Ibland är det även skoj att pimpa till naglarna lite och då blir det oftast bara denna uppfräschare från Isadora men ibland blir det detta supersöta lack som ser ut som sorbet eller godis!
* Sista men inte minst har jag det perfekta läppglanset som gör läpparna så fina! Inte för glansiga och inte så klibbiga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar