fredag 27 maj 2011

Lite tyst. Mycket plugg

Det har varit lite tyst ifrån min blogg ett par dagar nu. Detta beror på att jag suttit och knåpat ihop min uppsats. Det är helt okej på rolighets-skalan men allt tar bara så mycket längre tid än man tror. Nu hoppas jag att jag är klar. Jag har skickat den till min handledare för en extra koll så nu sitter jag och väntar på svar från henne.

Annars har jag de senaste dagarna hunnit med att träna (så klart), sola och äta lite glass (dagens smak: mandel = supergod!).

För nån timme sedan var jag ute för att köpa en låda på posten att skicka hem böcker och skor i och för att äta glass. jag bar då detta:

Jag kan meddela att det var en lite för varm outfit.. Min dator säger att det är 28 grader ute och jag tror på den. Och då har det ändå varit mulet fram tills nu.

Jag råkade gå förbi en slaktare på vägen och fick med mig kvällens middag hem: Grillad kyckling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar