tisdag 10 maj 2011

Fått lite gjort..

Idag var en sådan dag som bara flyter på och man tror att man inte gjort något speciellt men när man tänker efter så har man ändå fått lite gjort. Sådana dagar är himla najs.

Jag har lyckats komma någon vart med min uppsats i alla fall. Har börjat skriva lite lite, hittat mer info och lyckats boka en rendez-vous med föreståndaren, madame någonting, på biblioteket (som är mitt uppsatsämne). Jag hoppas att hon kan hjälpa mig, hon sa i alla fall att hon nog kunde svara på mina frågor och visa mig ritningar och byggnaden "inifrån". Hoppas, hoppas.

Jag lyckades skicka i väg ett grattiskort till farmor som fyller 90 den 12.e. Det kommer antagligen inte fram i tid men ändå.

Jag lyckades också laga en väldigt god chili con carne till lunch och fick körsbär till efterrätt (jag tror att jag älskar körsbär..).


Jag lyckades också sitta ute nån timme i en "park" och plugga lite i solen. Tydligen var där mer sol än jag trodde för jag har feta linnebrännan nu. Det är inte rött men en mörkare brun. Hursomhelst är det inte skitsnyggt.


Jag har lyckats träna Jam och Balance också, men det är egentligen ingen vidare bedrift eftersom jag gör just det varje tisdag..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar