lördag 21 maj 2011

Kvällspromenad

Igår kväll blev jag helt plötsligt rastlös av allt pluggande och tog med mig kameran ut på en promenad. Vägen jag gick brukar jag annars jogga och då har jag inte precis någon plats att stoppa kameran på, men nu!

Jag önskar att jag hade kunnat ta kort på hur det luktade, för det luktade underbart av blommor och grillad fisk och man hörde knappt några bilar utan mest fågelkvitter och vågbrus, men det kunde jag inte fota heller.. Men det var verkligen lugnt och fint, till skillnad från min lägenhet som tar in alla ljud från gatan och gör att det är oväsen hela tiden. Man tänker inte så mycket på det för ens det blir tyst nån sekund..










Det är de vita blommorna som luktar så gott runt om i Nice.. Vad är det för sort?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar