tisdag 3 maj 2011

...

Tänkte meddela att jag inte är lika depp längre (vem orkar vara det länge?). Jag började gilla läget helt enkelt.
Igår kväll kom tjejen som redan bodde i lägenheten och som jag delar den med hem. Och hon är jättetrevlig och koden till internet fungerade så det här blir nog fint!

Jag är mitt uppe i några pluggiga dagar då jag har två uppgifter som ska in imorn och jag har varit lite seg i starten om man säger så. Den ena fixade jag och skickade in tidigare under dagen men jag har en kvar..
Ändå unnade jag mig en paus (eller två för jag har tränat i 2h också) för att springa några ärenden och handla. Jag hittade det mesta som jag letade efter + en sak åt mamma + några alldeles jättesöta assietter med "Tony tiger" på som jag bara var tvungen att köpa. Jag är väldigt förtjust i Frosties och många andra söta flingor så jag tyckte det var okej.

Jag behöver fortfarande plugga nån timme till men nu sitter jag mest och tänker på att Anna kommer och hälsar på imorn! woho!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar