torsdag 17 mars 2011

telenor

Den senaste timmen har jag suttit i en kundservice-chatt med telenor. Jag hade ett ganska stort problem med mitt kontantkort och min mamma blev vägrad hjälp när hon ringde kundtjänst åt mig (jag hade inte råd att ringa själv, däri ligger en del av problemet) så av en slump hamnade jag i en chatt. Å fy vad konstiga svar jag fick.. Tydligen köpte jag nytt kontantkort i februari 2009, Vilket ju är helt omöjligt då jag var här i Nice vid den tiden.. flera mysko saker fick jag höra men till slut verkade det iaf som om ett avtal sagts upp någonstans (ej av mig)..

Även om det verkar som om någon på telenor vid något tillfälle inte kunde sköta sitt jobb, och sådana finns det ju gott om i världen (ni kanske har hört att jag skriver en lista med sådana personer/företag..), så måste jag säga att jag fick väldigt bra hjälp av snubben på kundservice! Jag blev förvånad över hur mycket han ansträngde sig. Schysst. Fick till och med något för besväret.
telenor kan tacka den personen för att de fick en nöjd kund istället för en missnöjd (1 nöjd = 10 nöjda, 1 missnöjd = 100 missnöjda).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar