lördag 12 mars 2011

Mat och annat

Jag fick en extra lång sovmorgon imorse, för när väckarklockan ringde och sa att det var dags att köra Combat var jag febrig och öm i halsen och fick gott somna om. Lika bra var nog det eftersom det blåste storm ute idag.. När jag väl skulle äta frukost var det mer lunchdags än frukost så det fick bli åt brunch hållet.. jordgubbar och äpple under yoghurt och müsli.. inte illa.


Även om halva dagen gått när jag väl vaknat har jag ändå lyckats att både plugga och städa!

Nu ikväll var Sofie och Jenny här och åt middag. Det blev improviserad bakad potatis med laxfyllning eftersom att Jenny, som jobbar på en skandinavisk restaurang, hade varit underbar nog och tagit med sig lax från jobbet!
Jenny har nu dragit på fest och Sofie till sin pojkvän. Jag känner mig fortfarande inte helt på topp utan tänker lägga mig och kolla på några avsnitt av skönsate the Middle.

Hoppas någon har en lite vildare kväll.. Tove tex som har fest för att fira att hon fyllde 25 år igår!

1 kommentar: