söndag 20 mars 2011

Solig helg

Igår blev det så att jag körde lite body combat på morgonen innan jag satte på mig detta:
och tog mig en solig promenad till Meddan (avenue Jean Médecin) där jag hade några ärenden att uträtta. Shoppingärenden.
Jag håller på med tentor i två delkurser och hade slut på inspiration så jag behövde en bok om porträtt eller klädhistoria. Gick in på fnac och CHECK! Jag känner även att min franska behöver sig ett uppsving så jag ville ha något, utöver tidningar, att läsa så jag kollade runt lite extra på fnac och CHECK! De här två böckerna blev det:

Sedan var jag i behov av fler träningströjor i funktionsmaterial och vi kan säga såhär; jag har nu sponsrat NIKE med några hundralappar.

Dagen idag kan sammanfattas på följande vis: Solig balkong + kurslitteratur + jag = sant.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar