fredag 22 april 2011

Lite skor och mycket röd

Jag har vetat ett tag att H&M har ett samarbete med Swedish hasbeens som gör träskor och jag visste att de skulle komma ut i butik i Frankrike i april och idag hittade jag dem! Och eftersom det är träskor är så klart bekväma! Jag kom hem med ett par röda fina :)

Jag kom även hem med en söt t-shirt som väcker minnen från barndomen (och mornar vid halv nio på någon av de franska "vanliga" kanalerna, har glömt vilken..).


Nyss på tv var det ett inslag om rödhåriga. Vilket ryckte de (vi) haft och hur inne det är nu att vara rödhårig osv osv..
Tur att man alltid är rödhårig! Slippa färga, slippa ha fördomar (och vara lyckligt lottad att inte fått några kastade i ansiktet, utom de fina såklart..)
Det är himla fint att vara en äkta readhead :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar