onsdag 11 september 2013

Så ofokuserad!

Jag tror att jag har en dålig träningsvecka. Eller nej, jag har nog en konstig vecka i allmänhet.
Känner mig supermesig på träningen. Ikväll på BodyJamen tex., ville jag dö efter halva passet. Jamen har ALDRIG varit så jobbigt som ikväll!

Och jag har två uppgifter att lämna in (plugget) imorgon, helst innan kl 13. De är inte gjorda. Inte helt i alla fall. Jag har försökt läsa i flera dagar men jag är så sjukt ofokuserad! Så fort jag börjar läsa så flyter tankarna iväg och efter ett tag upptäcker jag att jag inte har en aning om vad jag just har läst.. och måste börja om från början igen. Suck.

Jag måste verkligen skärpa mig! Eller hoppas på att jag från och med när jag vaknar imorgon är pigg, stark, uthållig och superfokuserad (på rätt grejer)!


De stackars skorna fick jobba hårt när orken inte fanns..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar