söndag 15 september 2013

A few things on my mind

Sorry för de mer träningsorienterade blogginläggen som kommit de senaste tiden. Det kommer fler. Det är en av de tre saker som jag i princip bara tänker på just nu. (Det finns en fjärde sak som tar upp mycket tid as well men det ska jag inte tråka ut någon med.)

Jag är ju som sagt (se tidigare inlägg) helt oförmögen att fokusera på en sak i mer än fem minuter just nu. Träning är det enda undantaget. Där kan jag fokusera destomer.
8 träningspass blev det visst den här veckan. Det låter ju lite mycket och var inte riktigt meningen men jag försöker suga åt mig koncentrationsförmåga bäst jag kan.

Testade CSI (träningspass på Gympozz) för första gången nu i eftermiddag. Skitjobbigt var det och jag kände mig svag som sjutton! (som vanligt den svagaste i alla rum.) Fast det var ganska kul måste jag erkänna. Tränaren är grym så det hjälper ju lite.

Det är inte så kul att känna sig mesig och klen men jag försöker köra så att jag anpassar mig efter min kropps begränsningar och dagsform. Då betyder det tyvärr att jag kanske går ner och kör armhävningar på knäna efter en stund eller hittar något alternativ till magövningarna när svanken säger ifrån. Så jag länge jag inte stannar helt tänker jag!

Stannade och körde BodyBalance (mitt älskade balance!) efteråt så jag är rätt mör i kroppen nu. Och var väldigt hungrig när jag gick hem!

Så var det med det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar