måndag 23 september 2013

Les Mills Super Saturday

En dag för knappt 12 år sedan testade jag BodyCombat och BodyBalance för första gången och det var bland det bästa jag gjort!
Så..
I helgen var jag en av ca 5000 tränings- och Les Millsnördar som var med om Les Mills (Nordic) Super Saturday! Detta är ett träningskonvent (kan man nog kalla det) som hålls varje år och som vanligtvis är en jazzed up kvartalsutbildning för Les Mills-folk. Årets upplaga var dock väldigt speciellt då hela teamet från Nya Zeeland var här och filmade kommande releaser, för första gången i Europa! Självklart ville jag vara med om det!

Vi var några motionärer och i princip alla tränare på Gympozz där jag tränar som åkte dit för att delta på den galna träningsfesten! Jag är sjukt glad och nöjd över beslutet att åka dit och hade en fantastisk lördag!

Jag körde bara tre pass men två av dem var filmningar så de höll på lite längre. Jag började dagen med BodyBalance (underbart pass) där jag även lyckades få träffa Gandalf Archer, program director för BodyJam! Sedan körde jag dagens två BodyJam pass.
Det sista var helt sjukt! Det var som en blandning mellan en rockkonsert och nattklubb i stämningen, helt fantastiskt! Man fick koncentrera sig för att inte börja gråta av lycka!

Dagens sista pass var de olika formerna av Grit och jag nöjde mig med att titta på. Bara att vistas i lokalerna (Globen, Annexet och Hovet) och omge sig med alla glada och vältränade människor var underbart!

Jag kan inte riktigt fatta att det redan är över.. Så bra var det!










Ursäkta bildkvalitén, fokus låg inte direkt på att fotografera..

(Festen i form av filmandet av nya releaser fortsatte på söndagen men jag nöjde mig med en dag.)
(Och, jag åkte redan upp på fredagseftermiddagen för att registrera mig och hänga lite med släktingar som jag skulle sova hos, hade en mysig fredagkväll!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar