måndag 9 september 2013

Den här träningskärleken alltså..!

Jag hade tänkt köra Grit ikväll. Bara det. Sedan blev jag "indragen" (positivt menat) i en träningsdate som innebar 45 min spinning före Griten (med lite paus emellan dock).

Kul! Jag har inte kört spinning på flera månader så passet påminde mig om hur mycket jag gillar det (och Scooter)! Men det var galet jobbigt för låren!
Sen kom Gritpasset, nr 4, som innehåller en jäkla massa hopp. Det har nog aldrig varit så jobbigt att hoppa upp och ner och jag kände mig väldigt svag och mesig!

För att göra saken bättre knäckte det till mellan nacken och vänster axel också. Just då var jag så trött så jag förstod inte om jag bara var utmattad eller om det gjorde ont. Det gjorde ont. Jag tror jag lyckades stretcha till det på något bra sätt för nu ömmar det bara (rejält).

Skön träningskväll i alla fall! Trötthet och mindre skada till trots.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar