måndag 30 september 2013

Kalas och bokparty och sånt

Jag hade en väldigt trevlig fredag och lördag och tydligen (utan att ens vara en vild helg) var det lite för bra för mitt huvud kompenserade det med att vara deppigt, nästan deprimerat, på söndagen. Jag hade hellre varit bakis om jag säger så. Skulle ha tränat CSI på söndagseftermiddagen men jag ville helst vara anonym och osynlig och det hade jag inte fått vara där (vilket är bra alla andra dagar).. så jag körde Jam och Balance istället (vilket var alldeles lagom).

Men till det roliga! (som, utan detaljer, kanske inte låter så happening, men tro mig det var najs!)

På fredagkvällen var jag iväg och firade att Sofia hade fyllt år! Det betyder häng med familjevänner och det brukar alltid bli roligt, så även nu! Vi blev bjudna på mat och massor med kakor (jag tog av allt, så klart) och kvällen slutade, som oftast, med ett sällskapsspel! Mitt lag kom sist (någon måste ju göra det) men jag tror att det var för att det handlade mycket om att ha tur, vilket är något jag INTE har.



På lördagen var det dags för releaseparty för Josephines barnböcker "Penny lagar mat" och "Från gård till gaffel". Vi är väldigt stolta över lilla fröken som gett ut böckerna på eget förlag!
På kvällen kilade vi hem till henne på fest som slutade på ute Harrys dansgolv! (Man kände sig rätt gammal där inne men Housegolvet levererade så det var kul ändå.)





Helgen som kommer har potential att bli lika bra eller bättre! Ska bara ta mig igenom skoluppgifter och den där jäkla föreläsningen jag ska hålla först..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar