tisdag 25 oktober 2011

Spinninguttagning

Lördagen betydde uttangning för oss som vill blir spinninginstruktörer på friskis. Vi var sex st aspiranter (jag, Hanna och några till) och varje person skulle hålla ett pass med fyra förvalda (samma för alla) låtar. Lite tjatigt med samma låtar om och om igen i en och en halv timme kan man tro men det var det inte! Det var jätteroligt! Jag hade glömt vilken kick man får av att bestämma över andra människor i träningsammanhang! Mer!
Efter mini-passen var det taktprov.. lite svårt.. + intervju. Hur det blir med det hela, om man får bli ledare eller inte får vi veta snart. Just nu känns det inte något speciellt. Blir jag inte uttagen gå världen inte under, lördagen var ju ändå rolig :)

Kvällen betydde middag hemma hos Hanna och sedan blev det utgång för Hanna, Camilla och Nicklas. Jag velade ända ut på gatan men åkte till slut hem istället. Jag tackar mig själv för det eftersom jag fick massor (plugg) gjort på söndagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar