måndag 17 oktober 2011

Helgen, kvällarna

Fredag: Inför Anna och Erics inflyttningsfest (se lördag) hade en gammal klasskompis till Anna och hennes pojkvän kommit till stan och en klasskompis till Eric likaså. De skulle ut och käka på Grappa och hörde om jag ville följa med. Så klart ville jag det! Trots att det var ugnsvarmt inne i restaurangen var det en gooood (getost och valnötspizza) och trevlig middag (med riktigt trevligt sällskap) som senare blev drink på Håpe's.

Lördag: Inflyttningsfest hos Anna och Eric. Massa för mig nya ansikten, precis den rätta kryddan för en lyckad fest! Lite sangria och tapas till det, lite bra musik och vi var igång! Det blev utgång på festen, brasserie, men vi tappade bort Anna och de flesta grabbarna på vägen. hm. Var ändå drag med Camilla, Tove och Mange!
Jag vaknade till och märkte att det fanns söta killar lite överallt, både på festen och ute. Kanske borde göra något åt det... På vägen hem råkade jag och Camilla (som vanligt) stöta på några typer, denna gång var det en som var riktigt trevligt och easy on the eyes! Bra lördagskväll!

Söndag: Det blev otippat lite handboll (titta på, inte spela) på söndagskvällen då pojkvännen till Annas kompis även var i stan för att möta Eskil. okej match och najs att prata av sig lite om helgen. Balance efter det och sedan sov jag gott efter en av de bättre helgerna på länge!


Tack till Anna och Eric den sköna festen men "nytt folk", det behövdes lite nya ansikten!

Bilder från Camilla.

1 kommentar:

  1. Och en sak till.. du träffade ju din trevlig mamma på förmiddagen också... kram!

    SvaraRadera