lördag 1 oktober 2011

Flytta runt grejor

Idag har jag hjälpt till (?) när Hanna skulle flytta in i sin nya lägenhet. Vi var fem stycken och jag måste säga att jag tyckte vi gjorde det himla snabbt!
Efter flytten skulle jag hem och plugga var det tänkt. Jag kom hem men så mycket pluggande blev det väl inte gjort. Jag gav mig själv helt enkelt lördag och satt i solen och läste istället.
Sent på eftermiddagen kom mamma och Sven förbi med saker de rensat ut ur deras förråd.. saker som jag tydligen sagt att jag ville ha. Hm. Aja hur som helst dumpade de grejorna här (en byrå, två lådor med tallrikar och grejor som faktiskt är mina och en låda full med böcker om jorden folk) och jag vet inte var jag ska ställa dem. Det löser sig säkert För att göra det hela lite mer spännande tjatade jag till mig en stol också :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar