söndag 16 oktober 2011

Helgen, dagarna

Jag har tagit ledigt från pluggandet och tagit tag i mina ägodelar. Jag fick helt plötsligt att jag hade för mycket grejer omkring mig, och med grejer menar jag kläder och skor.
Detta betyder att jag har rensat som en tok! Kläder bort igår. Skor bort idag. Två säckar av varje fick åka iväg till välgörenhet. En säck went bye bye och en stor hög ska jag försöka sälja, (man är ju fattig student). Någon som är i behov att framförallt sneakers och träningsskor i stl 38, säg till!

Känns skönt att fått bort lite skit (fast jag körde iväg tre säckar kläder redan under sommaren och borde inte haft mer att rata..) men ska jag vara ärlig märks det bara att jag rensat bland kläderna om man ser till antalet lediga galgar (som ökade markant), mer plats blev det då inte.. Hm.

Hög med skor som ska säljas..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar