måndag 5 maj 2014

Skönt med fullaspäckade dagar ibland (speciellt när det bara är roliga saker)

Mina dagar kan vara rätt tråkiga ibland. Jag försöker göra allt jag ska medan jag mest väntar på att få gå och träna något. Men ibland händer det att det är fulla med trevliga saker. Min fredag tex innehöll plugg, lunchGRIT, lunch+långt häng med en vän, middag/firande av 18-åring och sen ett till häng med en vän. Fredagen slutade vid 3-4 på lördagsmorgonen.

Söndagen var även den rätt upptagen; crossfitpass på krossbox016 (var dock tvungen att gå tidigare), jobb, mitt RPM-pass, bodyJam och ytterligare ett häng. Ingen tid för söndagsångest!

Dock var det enda spännande jag hade för mig på lördagen veckans fit60-pass som var förflyttat till krossbox016.

Det här var passet vi körde på söndagsförmiddagen
 
Nu på morgonen körde jag bodyBalance vilket kändes väldigt behövligt efter all tung träning. Hoppa aldrig över balance!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar