torsdag 17 april 2014

Påskvecka

Det märks att det är påskvecka för
1. Det har varit ganska dött på jobbet förutom alla barn som ville pyssla i lovverkstan i tisdags
2. Det finns en hel del extrapass på Gympozz. När andra chillar lite extra under ledigheter tränar vi mer än vanligt! Det är torsdag förmiddag och jag har tränat 5 pass hittills (senast i morse) och verkar inte ha lagt in någon vilodag den här veckan. Oh well..
3. Det där med att låta bli att ge in för sötsug verkar omöjligt! I tisdags före träningen fick jag för mig att göra något kreativt så jag bakade en liten sats vit choklad/kokosmuffins och igår stod fina Petra och sålde bröd och morotskaka på Gympozz lite bröd och några kakor följde med hem och kakorna försvann fort! De kommande dagarna är jag dessutom bortbjuden på flera grejer så mer sött lär det bli. Jag är helt okej med det! Bring it!



Bjuder på en skärmdump från häromdagen. Håller helt med Les Mills Fredrik Anderssons insta inlägg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar