onsdag 23 april 2014

Annandagpåsk

Bestod av träning. Vi hade ett litet RPMmaraton från kl 10. 3 instruktörer, 3 pass, 2h snabb, snabb cykel och uthålliga motionärer! Skitkul var det! Och deltagarna verkade nöjda.

Suddigt i farten..

Av okänd anledning tyckte jag och Nathalie att vi skulle stanna och köra Grit någon timme senare så vi tog lunch i solen, bytte om och körde! Det gick.. kanske inte superbra men det gick!
Min kropp meddelade mig efteråt att den inte orkar mycket mer nu så tisdagen blev vilodag.

Mycket påskigare än så blev det inte. Jag satt i solen i stadsparken och lyssnade på musik i några timmar innan jag gick och köpte pizza och sedan var dagen slut.

Efter att ha bränt 2000-3000 kcal på träningen hade jag lätt kunnat klämma i mig en pizza till..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar