tisdag 22 april 2014

Påskafton och påskdagen

Påskafton var en rätt lugn dag och rätt festlig kväll/natt.

Dagens pass:
Vi var fyra personer som körde passet och vi alla kom i mål på en tid mellan 20 och 21 min. Bra jobbat på påskafton tycker jag! Kändes som vi bara sprang och sprang.. blev drygt 2,5 km inne i gympozzhallen.

På kvällen var det dags för påskfest! Vi är massa kompisar som har paxat påskafton till varandra i flera år för att ha fest och det går ju inte att hoppa över! Vi var hemma hos Anna och Eric och drog sedan vidare ner på stan. Det var en riktigt kul kväll!



Jag sov i princip ingenting den natten och var lätt disorienterad under söndagen. Men jag lyckades ändå ta mig till pappa på lunch och till Gympozz för att köra CSI (och lyckades dessutom genomföra passet riktigt bra)!

På kvällen blev det glass och promenad med Camilla och Katarina.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar