fredag 1 november 2013

Focus!

Som jag skrivit förut har jag seriösa fokuseringsproblem den här hösten. Jag funkar bra på jobbet och jag ger all mig koncentration på träningen men studierna och allt annat som kräver att jag fokuserar på en sak i mer än fem minuter lider verkligen!

Jag vet inte varför jag är så brutalt ofokuserad. Eller jag vet ju vad jag oftast tänker på when I drift off.. men ja, jag vet inte..

Nu har någon i min närhet massa att tänka på (eller troligtvis har många i min närhet det, inget unikt här).. vill inte direkt säga att jag vet hur det är för jag vill inte förminska dennes problem med mina egna.

Jag hoppas att vi båda får ett break snart..

Nu har jag iaf lyckats knåpa ihop en stooor uppgift och skickat in den innan deadline. Får vara nöjd med det så länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar