måndag 11 november 2013

Ta chansen när du får den!

Ibland blir inte saker och ting som man har tänkt sig. förra veckan var helt planerad. hur jag skulle träna, hur mycket jag skulle hinna plugga, en heldag i sthlm med ett gäng och lite så.

Vid 17-tiden på onsdagseftermiddagen fick jag ett meddelande som ändrade alla planer. Där stod det i princip: det finns en extra plats till grundutbildningen i RPM i Malmö nu i helgen. Vad säger du?

Jag sa att jag var på!

Under torsdagen och fredagen blev det väldigt mycket fokus på att känna igen den nuvarande releasen (RPM är Les Mills cykel/spinning-koncept för de som inte känner till det). Tåget ner till Malmö gick på fredagseftermiddagen. Kom hem sent igår kväll.

Det har varit så grymt inspirerande och roliga dagar! Man imponeras gång på gång av alla andra runt omkring en och, om jag ska vara ärlig, av sig själv för att man klarar av det. Mycket cykel och en hel del teori har det blivit. Träffat nya människor och en inspirerande tränare. Huvudet är sprängfullt av intryck och ny kunskap! Jag kanske har lite svårt att böja på benen idag men jag skulle lätt göra om det!

Och. Det var nyttigt att få reda på att man, fast man inte redan är instruktör, som de flesta andra på utbildningen var, så klarar man det fin fint ändå! Vid sista presentationen fanns inget att klaga på! (Fast så klart alltid massor, massor att förbättra, man får aldrig tro att man är klar!) Fattar ni hur skönt det var att höra! Lycka!
Godkänd!
Nu har jag 3 månader på mig att filma ett helt pass som ska vara så perfekt utfört att jag får min licens.

Jag åkte med en annan motionär från Gympozz, solstrålen Nathalie som även hon blev godkänd!


Det här är de enda bilderna från helgen. Det var för intressant för att fota helt enkelt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar