söndag 17 november 2013

En glad fredag!

Redan i torsdags kväll kände jag mig nöjd, lugn och glad. Jag hade lyckats göra allt jag hade tänkt göra på torsdagskvällen, vilket innebar bland annat två träningspass och massa plugg. Sedan började jag fredagen med mer träning och det gör ju att resten av dagen bara kan bli bra! (Var dock ashungrig hela dagen, men men).
På jobbet hade vi det lugnt, inte så många besökare men då hann vi med massa annat som behövdes göras. Det var flyt på jobbet för de flesta faktiskt! Det lugna och glada höll sig i kroppen hela dagen.

Sedan mötte jag upp fina Hanna och Susanne för middag och drinkar på Grappa så självklart fortsatte dagen att vara bra! Vi hade en väldigt rolig kväll! Och glädjen satt kvar i kroppen när jag somnade! Love days like that!

Suddig bild på brudarna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar