söndag 25 augusti 2013

Inte så tråkigt som det låter

Jag har haft en sådan där helg som låter skittråkig när man berättar om den men som är så där asskön när man är inne i den (och efter också). Den innehöll sol och läsning och annat soft. Det kan även vara så att jag köpte en ny dator och bokade en resa. Kanske.

På lördagkvällen tänkte jag lite på mina fina vänner som befann sig i sthlm på Robyn/Winnerbäck/kent-konserten också. De hade förhoppningsvis askul (såg ut så på instagram)!! (Efter att ha varit på väldigt många spelningar vet man att det i princip alltid är värt det och sjukt kul så jag hoppas att de känner detsamma! Så varför var inte jag där? Jo jag har VÄLDIGT svårt för Kent. Slipper helst.)

Det blev långa parenteser idag. Jag gillar parenteser. Jag är

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar