onsdag 18 januari 2012

Oktober 2011

Oktober började med att vi firade att Camilla fyllde år (fast hon fyller i slutet av september..) vilket var trevligt som det alltid är när "gänget" har saker för sig :)


I oktober var det full rulle i skolan och jag gick och funderade över vad jag skulle skriva om i min c-uppsats (lite seg, jag vet..). För att kunna bilda mig en uppfattning om en tavla jag var intresserad av (och för att jag hade major abstinens efter att återse denna stad) tog jag med mig Svens dotter Linn och for till Florens! (En riktig höjdpunkt, Åk till Florens säger jag bara!)




I oktober hade även Anna och Eric en väldigt lyckad inflyttningsfest!

I oktober hade jag även en helt lysande måndagskväll då jag i sällskap med Tove var på Nalen och lyssnade på underbara Milow!

1 kommentar:

  1. Och jag har fortfarande inte skickat bilderna. Shame on me!

    SvaraRadera