lördag 14 januari 2012

April 2011

I april hade jag, Sofie och Jenny en strålande kväll i baren på lyxhotellet Negresco i Nice. Vi firade nämligen Sofies födelsedag med drinkar och presenter. Vi var yngst och sötast (hehe) på stället vilket ledde till födelsedagsvisa från pianisten, extra många macaroner och gratis drinkar och champagne! Snacka om att vi kände oss som små prinsessor ;)


En annan, mer allmän, trevlig sak med april var att det var så varmt att man kunde börja sola!


Under påsken, som förra året låg sent i april, fick jag underbart besök av mamma och Sven. Vi hängde i Nice, Antibes och Monaco, åt massa god mat och dessutom fick jag massa svenskt godis i påskägg!
Jag vet att det tog massor av fina bilder under det här besöket. Men tydligen inte med min kamera.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar