måndag 2 januari 2012

Julklappar

I princip köpte jag inga sådana denna julen.. Jag hade inte tid helt enkelt då varje sekund spenderades med c-uppsatsen i tankarna. Jag älskar att ge bort presenter så det var lite trist. Som tur var fixade ena brorsan några i mitt namn.

Men. Den 23.e hann jag GÖRA en julklapp! Det var länge sedan jag gjorde något kreativt som inte har med mat eller skolan att göra och jag hade verkligen saknat det!
Det jag gjorde var en väggklocka faktiskt. Och Sandra, som fick julklappen, blev glad så då blev jag också glad! Så här blev den:


Kan meddela att jag inte egentligen önskade mig något heller.. Jag önskade mig tre böcker och dem fick jag :)
Böckerna är av och med två av 1900-talets mest fascinerande kvinnor; Marianne Greenwood och Julia Child. Jag ville läsa dem direkt men det hade ju varit lite oartigt mot sällskapet..

1 kommentar:

  1. snyggaste klockan ever ! och en riktigt fin julklapp :))

    SvaraRadera