lördag 21 januari 2012

December 2011

Och så December, en vanligtvis mysig månad i min värld, men 2011 blev det en stressig månad med c-uppsats, sjukdomar i släkten och annan skit. Jag var inte alls förtjust i december 2011!

Hanna inledde i och för sig månaden men en riktigt lyckad inflyttningsfest!
Under månadens gång hanns det även med några härliga spelkvällar, tjejträffar/julmys och annat som passar bra in i vintermörkret. Jag hann även med lite julbakning..

Vi firade en lugn jul (jag hade knappt hunnit fatta att det var jul..) bara jag, mina bröder och pappa och sedan hemma hos mamma och Sven på annandagen.

Det blev en rolig förfest och utgång på juldagen. Hanna & Nicklas och Tove får representera mysstämningen respektive feststämningen.


Året avrundades med lugn middag på ett håll och skojig efter-tolvslaget-fest på ett annat håll (bilden)!


När man ser det såhär så var kanske december inte en så dålig månad ändå..

Tack 2011, du var ett riktigt bra år!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar