fredag 8 oktober 2010

Förklaring

Jag tänkte att jag kanske skulle förklara lite varför jag skriver om en massa böcker just nu och varför det kommer att skrivas om många fler under resten av hösten.
Det är nämligen så att jag har en hel hög med olästa böcker liggandes här hemma (drygt 50 st) och jag köper hela tiden nya så högen blir bara större och större.
Nu har jag dock bestämt mig för att läsa alla de där böckerna! (Jag behöver inte läsa alla kokböcker och reseguideböcker).
Jag vet inte om jag hinner läsa alla innan jag drar till France i slutet av januari (jag läser väldigt noga = långsamt) men jag tänker i alla fall försöka!

Now you know.

(Ho molti libri = jag har många böcker. Jag pluggar ju italienska också.. men som nybörjare så lita inte på rätt ordföljd..)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar