måndag 27 januari 2014

Things to do

Idag hade jag en sådan där dag när man inte är på samma ställe speciellt länge innan man ska vidare till nästa. Men det var i princip bara bra grejer som skulle hinnas med så det var en lång men bra dag!

Började dagen med BodyBalance. Sedan har den innehållit lite mer träning, det skulle vara lunchPump men blev lunchGrit (till min glädje eftersom jag inte skulle köra Grit på kvällen som vanligt).

Dagen har också bjudit på två fikastunder med tillhörande födelsedagsbarn. På förmidagen firades vår sköna chef som fyllde 65 år! Vi hade bakat sju sorters kakor som pensionärstema haha.. På eftermiddagen firade jag och vännerna/kollegorna lille Thores 2 årsdag (i väldigt efterskott).

Sedan har det också hunnits med möten av det mer privata slaget. Kommer nog bli bra det där.

Kom fram till att jag varit utomhus och förflyttat mig till fots i mellan 5-15 min 9 gånger idag. Himla tur att det var blåsigt och snöigt så det blev en utmaning! hehe..




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar