måndag 6 januari 2014

Frånvaro..

Här har det ju inte skrivits något på snart tre veckor!

Det finns en förklaring till frånvaron. Det är ingen hemlighet att jag varit väldigt ledsen och mått dåligt de senaste veckorna (och om jag ska vara helt ärlig mot mig själv, längre tid än så). Det har gjort att mängden energi jag haft över varit väldigt begränsad, den har gått till träning och inte mycket mer.

Jag har tvingats ge upp en vän. Ett beslut som jag innerst inne vet är bäst för mig men som inte gör mindre ont för det. Att hålla kvar i något som inte är bra bara för att man tycker om någon fungerar ju inte längden. Jag vet det. Ibland önskar man bara att det fanns andra alternativ.

Livet går vidare vare sig man är glad eller ledsen. Det lättaste är att bara acceptera det man inte själv kan förändra och hänga med bästa man kan!



Det har ju varit lite jul och nyår de här veckorna. Det kommer små inlägg om det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar