fredag 10 januari 2014

Årets träning!

Jag kollade min statistik från Gympozz för 2013. Det blev en hel del pass även om det var väldigt koncentrerat till 1 sep - 31 dec, 105 pass på Gympozz blev det under den perioden! (vilket visar på några vilodagar som tur är.)

När jag försökt räkna ut totalen tillsammans med spinning på Friskis och lite löpning, pass jag inte varit incheckad på, hemmaträning, utbildning, Super saturday etc. blir det drygt 260 pass. Det blir ju ca 5 pass i veckan och då har jag varit bortrest ca 5 veckor och sjuk iaf 3 veckor.

Passet jag hade gått på överlägset flest gånger var BodyBalance! Jag är inte ett dugg förvånad, älskar den träningsformen!

Jag har tänkt sätta något sorts träningsmål för 2014. Jag blir lätt övertränad och tog i lite hårt i december tillsammans med att jag ätit sjukt dåligt den senaste tiden, så jag tvingar mig själv att sätta ett lägre mål än jag egentligen vill.

300 pass är målet! + ökad styrka och uthållighet. Jag blir inte ledsen om jag lyckas deffa lite också.. Magrutor känns inte omöjligt längre hehe.

Jag tränar för att jag älskar det. Jag tränar bara det jag tycker är roligt. Tur då att jag tycker så många saker är roliga!



 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar