onsdag 26 juni 2013

Sommarplaner

Midsommar har passerat och vi är inne i Junis sista vecka. Paniken över att en månad av sommaren redan sprungit förbi vill infinna sig men jag försöker att mota bort den (det går ganska bra när jag kommer på att jag varit ledig och njutit av det!). Från och med nu kommer jag vara väldigt busy!

Jag har någon sorts halvt sommarlov där jag ska jobba 5 veckor men inte i rad och resa 5 veckor men inte i rad. De börjar alldeles straxt! Ordningen på resandet och jobbandet märker ni inte förns efteråt.

Jag kan tala om vart jag ska resa. Det blir några dagar i London, en vecka i stugan på Gotland och några veckor i Nice. Looking forward to it all!

Nörd som jag är kan jag inte låta bli att känna mig en smula ledsen för att jag inte kommer kunna träna mina vanliga pass under reseveckorna.. Är ju helt och hållet inne i en period av lyckoruskänsla bara jag tänker på de olika träningspassen så det är ju bara därför. Får se det som viloveckor eller något. Det är säkert bra för mig.

Har något sorts sug eller en längtan i magen också.Vet inte om jag längtar bort som vanligt (mår bra, är inget sånt, är bara rastlös jämt) eller om jag känner mig alldeles för singel och längtar efter positiv uppmärksamhet eller kärlek eller något..
Eh, vad det än är så kommer det förhoppningsvis släppa när jag börjar flänga runt. För mig stämmer ju verkligen "home is where the heart is" så anpassningsproblem och hemlängtan och sånt drabbas jag sällan av. Jag kanske bara längtar efter att resa helt enkelt.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar