söndag 16 juni 2013

Fredag; pass och pizza

Fredagens race.
Jag är i behov att ett nytt pass och nu för tiden ska man ju boka en tid för att gå till polisen och skaffa det. Nu råkar det vara så att i Eskilstuna är det tydligen väldigt många som behöver pass samtidigt och därför är alla tider uppbokade. Så, jag tog och bokade en tid Strängnäs (för jag hatar och vänta och i Strängnäs fanns det tider). Detta kan vara det klokaste jag gjort på länge för i Strängnäs gick det skitsmidigt att fixa pass! Tips!

Efter passfixandet tog jag mig hem till e-tuna och hoppade in på ett lunchpass med Grit,vilket var sjukt jobbigt och det kändes verkligen i kroppen att jag hade tränat två pass dagen innan.. Kanske ska försöka undvika det framöver.. (Tips till mig!)

Efter tränandet tog jag med mig mamma och körde lite snabbt till Västerås och IKEA. Jag behövde en till bokhylla för jag har böcker i högar överallt här hemmaoch jag hatar ju som sagt att vänta så NU var en bra tid för inköp av en sådan tyckte jag.

IKEA-turen blev en snabb sådan för vi skulle träffa Madeleine och Anette för AW/middag på Grappa! Gott rosévin, den gudomliga kräft/räkpizzan och underbart sällskap gjorde kvällen alldeles förträfflig!


Efter dagens flängande hit och dit kan jag säga att jag somnade ovaggad.

Sommarlov är bra för "att göra-listan".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar