söndag 30 juni 2013

Lite festival hör sommaren till!

Sedan jag var 19 år har jag varit på Peace and Love varje sommar men det gick ju inte i år eftersom de gick i konkurs.. Så, jag testade dag två (fredagen) på Bråvalla (fast jag är arg på dem pga P&L).

Det var ju ok. Jag jämför ju med P&L som var brutalt bra organiserat! Och där vann inte Bråvalla några poäng alls..

Jag är inte heller van vid att det är så få band och speciellt inte att det är så få band som spelar samtidigt och att man hör alla scener på en gång (och ser hela området var man än står) men det var väl trevligt ändå! Jag tror att jag hörde alla band som inte var i hangaren.. Jag festivalar ju för musikens skull! Och det var bra band. Livet blir ju alltid till en fest när man får dansa till Hoffmaestro, Timbuktu och Maskinen för att bara nämna några!

En riktigt underhållande spelning bjöd Frank Turner på. Han charmade till och med publiken med att sjunga lite på svenska!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar