tisdag 2 april 2013

Påsken - en sammanfattning

Långfredagen - bjöd först på fika hos Josephine och den här sötnosen
Sedan blev det middag på Sylvia men några andra sötnosar
 
Påskafton - bjöd på påsklunch hos Pappa med bland andra de här fina
Johanna hade väldigt fina naglar högtiden till ära!
På kvällen blev det stor fest hemma hos de här älsklingarna
med utgång och efterfest och gå-och-lägga-sig-när-solen-gått-upp och allt sånt.

Påskdagen - bjöd på påskmiddag hemma hos mamma med fina släktingar och de här goda spanjorerna

Kvällen slutade dock med sjukt ont i halsen brutal feberfrossa för mig. När jag försökte gå och lägga mig frös jag så mycket att mina fingertoppar var helt vita..
Detta huttrande avslut gjorde att min Annandag påsk blev febrig och händelselös (jag åt massa godis och fick middagsrester av mamma, that's about it).

Det var den påsken!

(Ursäkta för de usla bilderna.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar