måndag 29 april 2013

Afternoon tea

Denna lördag hade jag sett fram emot i några veckor. Jag skulle nämligen på Afternoon tea på Sundbyholms slott! Jag hade hört att det var en stor buffé med härligheter och att det hela skulle vara väldigt bra men det var till och med över förväntan! Det fanns så mycket! Himmelriket för en som gillar bakverk, efterrätter och scones!
Som ni förstår av alla utropstecken kan jag verkligen rekommendera det! (Den här Kakan blev nöjd.)

Jag var inte där ensam, jag hade fantastiskt trevligt sällskap av mamma, hennes kusin Anette och hennes döttrar Helena och Madeleine.




 Sommar on a plate




Passionsfruktvatten - varför har inte jag tänkt på det?!
 Det fina, här lite suddiga, sällskapet
Som ni kanske kan förstå kändes det nödvändigt att ta en lite promenad efteråt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar