lördag 15 september 2012

Friday night baby!

Jag hade en sådan där riktig, bra fredagkväll igår!
Det började med en liten tur på stan efter jobbet, sedan middag hos mamma, sedan off till Lokomotivet för Weeping Willows in concert och sedan hem till Anna för lite häng med en hög trevliga människor!

Nu ville inte min mobil ta en bra bild över huvudtaget och det ser ut som att bandet är jättelångt bort från där jag stod. Och bilden skulle eg kunna föreställa vilket band som helst. Men nu är det suddiga Weeping Willows.

En liten Magnus Carlson-historia. Peace and Love 2006. På spelschemat står det att en Magnus Carlson ska spela. Jag och mina vänner tänker att det kan ju, förhoppningavis, vara Weeping Mangnus. Möjligtvis kan det vara Barbados Magnus. Vi blir nyfikna och går till rätt scen. Där står en TREDJE Magnus Carlson! Förvirrande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar