onsdag 12 september 2012

Fest tur och retur

I lördags hände det grejer. Jag jobbade. Blev upphämtad av Camilla och åkte till Stockholm. Åt middag hemma hos Tove och Mange. Gick på inflyttningsfest hos Sofia. Dansade några timmar på Solidaritet. Käkade burgare. Körde mig och Camilla hem till Eskilstuna igen. Somnade vid 6 på söndagmorgonen. Jobbade igen kl 12.

Btw. Det är en himla skillnad på dansgolven i e-tuna och sthlm. Det är fullt med folk på båda men det går tydligen ut på att knuffas så mycket som möjligt i sthlm. Lite irriterande när man dansar nykter.

Och. Det finns tydligen nya raggningsknep nu för tiden. You crazy kids. Någon påckade på uppmärksamheten genom att dra ner kjolen på min klänning (?) och en tog tag i mig och kysste mig i nacken. (Kanske värt att testa den sista?)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar