måndag 4 juli 2011

Utgång och härligt seg söndag

I lördags var det dags för utgång (för midsommarhelgens fyra firanden var inte nog). Jag var sjukt taggad eftersom det var riktigt lyckat sist vi var ute. Och det var en kul kväll. På förfesten och efter utgången. Men vi gick inte dit jag hade hoppats utan till ett ställe vi brukar undvika. Och jag blev själv förvånad över hur ställd jag blev. Chockad över något, jag vet inte vad, och jag kände mig ganska malplacerad. Jag har inget pokerface så tyvärr såg jag rätt sur ut. Inte okej, jag vet, men det gick över mot slutet. Jag tänker i fortsättningen undvika att gå dit om jag inte måste.
Tur att mina vänner är riktigt underhållande så utanför krogen kände jag mig som mig själv igen.

Söndagen spenderades i soffan där jag under hela dagen vräkte i mig massa fet och söt mat och kollade på en filmatisering av Pappa Pellerins dotter, en bok från min barndom. Tyvärr var den 4 timmar långa inspelningen från 70-talet utförd med Sveriges sämsta skådespelarinsatser någonsin.
Senare på dagen blev det 5 timmar metal med the big 4 (timme 1 av de eg 6 var jag och tränade). Jag tackar svt för den underhållande kvällen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar