söndag 14 november 2010

"Hon gick in i ett arkiv"

(Ha ha ha, Anna, kommer du ihåg?!)

Jag spenderade några timmar av min lördag med att vara lite kulturell. Stadens arkiv, bibliotek och museum(stads- och konstmuseum) hade öppna magasin och arkiv vilket innebar guidade visningar där.. Dock var det för många intressanta visningar samtidigt så jag hann "bara" med tre.. Jag fick kolla i både barn- och stadsbibliotekets magasin och i arkivet. Väldigt trevligt och intressant. Jag fick en bra idé i arkivet som jag ska genomföra när jag får tid..
Min lördag kanske inte låter så cool, men jag är nog inte cool heller.
I like what I like.



Åt middag hemma hos Mamma :)

1 kommentar:

  1. HA HA HA :) Tycker vi MÅSTE kolla lite på parlamentetet i jul, var allt för länge sedan.. Puss på dig tokstolle!

    SvaraRadera