lördag 20 november 2010

Äta bör man..

Igår kväll var jag på middag hemma hos Hannas mamma med henne, Hanna Josse och lilla sötnosen Kayla. Vi bjöds på två kilo SKALADE räkor, väldigt hurtigt men väldigt gott med massa röror och vitlöksbröd och ost och grejor! Roligt sällskap och trevlig kväll!

Idag sågs vi alla tjejer (utom två) på stan för att käka lunch. Det blev både lunch och fika innan vi kom därifrån men jag måste medge att ett bättre sätt att spendera dagen på får man leta efter. Jag gillar mina flickor och jag gillar att äta.

Dagen skulle egentligen inte sluta där utan jag skulle ut och festa med Hanna och Camilla. Jag hade sett fram emot det, tagit fram kläder och blivit taggad! Både för att jag alltid har kul med mina brudar och för att jag känner att det är på tiden att jag går ut och raggar för här hemma hittar jag inga killar.
Men när jag kommer hem från stan känner jag mig plötsligt konstig och i stort behov av att lägga mig att vila, kl 18 på en lördagkväll, inte fullt normalt när man är 24 år.. När jag vaknar en timme senare känner jag mig fortfarande konstig och trött och klen. Där rök den festkvällen! Inte helt okej.

Så, nu går jag och lägger mig och kollar på Prinsen av Egypten. Det är tur att jag sett den förut för jag lär ju somna ifrån den.
Det är bäst för mig att jag vaknar pigg och kry imorn, annars!

1 kommentar:

  1. Tråkigt att du inte kunde följa med i lördags. Det var en riktigt rolig kväll även om den inte blev som vi tänkt oss. Vi får ta igen det i jul istället. :)

    SvaraRadera