måndag 31 mars 2014

Tiden går eller springer eller något

Veckorna går skrämmande fort! Det är redan sista mars och jag har inte riktigt ens fattat att det har varit vinter.. Sjukt.

Men det betyder väl bara att veckorna flyter på och att det alltid finns saker att göra. Som hemtentatan jag hade förra veckan. Kursen hette 1900-talets mode och miljöer så ni kan ju gissa att tentan var rätt najs. Dock har jag inte varit så koncentrerad under kursen så min tenta var lite luddig.. (Kanske för att jag hittade på det mesta.)

Var på en föreläsning om kost i samband med träning i tisdags.. väldigt intressant och säkert nyttigt. Hoppas ta till mig det och få bättre resultat och mer energi!

Annars var min kropp inte alls med på noterna förra veckan.. gjorde något galet (igen) på Griten i måndags och sen pga det sträckte jag ryggen lite på Jamen i onsdags. Så, det blev två vilodagar i veckan..
Under helgen har jag ändå tyckt in 4 träningspass. Hjälpte till 1h med Spin of hope på Hälsoskaparna i Strängnäs på lördagen. Var lite ovant med en hel timme RPM men det gick ändå bra och var riktigt roligt! De stackars motionärerna som inte var vana med snabbheten i RPM hängde med riktigt bra!
Jag speedade hem och hann vara med på Fit60-passet sen. Jag klarade av det trots helt möra lår och den här gången var det inte heller "jobbigast någonsin".. Mattias måste ha känt sig extra snäll just den här lördagen hehe. (Don't get me wrong, det var sjukt jobbigt ändå.)

Söndagen bjöd på mitt vanliga RPM pass men med endast en deltagare; Karin, en av de andra instruktörerna. Vi körde ändå och körde extra hårt så klart!
Efter det var det releasedags för Body Jam 68!
Bra träningshelg!

Jag kan ju ha varit på fest på lördagskvällen också, utan alkoholintag.



Söndagens middag kom härifrån. Var så sjukt hungrig att jag inte orkade vänta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar