onsdag 26 mars 2014

Helgens träning och sötsaker


Blev en hel massa träning förra veckan med. Ingen är förvånad. Jag älskar det så jag lär inte sluta.
 
På fredakvällen var det smygöppning av Eskilstunas nyaste crossfitbox Krossbox016. Jag gick självklart dit och kollade eftersom jag råkar känna de som öppnar boxen. Det kommer nog bli riktigt bra det där! Var jättesugen på att köra! men hade råkat skada mig lite på Griten tidigare under dagen så det var bäst att låta bli.. Jag hade spenderat eftermiddagen i Västerås med mamma och "råkat" inhandla massa godis så när jag kom hem tryckte jag i mig det mesta bara för att jag var så himla sugen hehe.
 

 
 På lördagen fick jag i alla fall köra lite crossfit på det kära fit60-passet! Efter varje pass säger vi att det aldrig har varit jobbigare! Men i lördags var det verkligen så.. det har aldrig varit jobbigare!
Firade med tacomiddag med tjejerna. Söndagen var jobb, Rpm, middag hos mamma och tv och chokladbollar. Jag försökte medvetet överkonsumera socker för jag tänkte låta bli det så mycket som möjligt framöver. Ingen hets men behöver inte käka mer än nödvändigt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar