torsdag 13 mars 2014

RPM-kvartal och annat

Söndagen (alltså som nyss var) bjöd på kvartalsutbildning för RPM. Det betyder att vi får de nya låtarna och koreografin till passet vi ska köra under våren. Kul! Det gav mycket inspiration och energi att köra med ett rum fullt av instruktörer!

På eftermiddagen skulle jag ha mitt eget pass som vanligt på söndagar men jag hade bara en liten motionär. (Jag visste att flera skulle vara borta). Vi pratade ihop oss lite och kom fram till att det kanske skulle vara lite tråkigt att stirra på varandra i en timme, så, vi kom fram till att vi skulle skippa cyklarna och joina det andra passet som är samtidigt, CSI (ett tufft cirkelpass).
Det var modigt av min lilla motionär! Hon hade nog inte kört det förut (men jag tror det gick bra för henne..) För mig gick det skitbra! Trots väldigt trötta ben kände jag mig tekniskt ganska duktig och stark. Och kul var det! Lite synd att jag inte kan köra det varje vecka. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar