fredag 1 februari 2013

Önskningar

Nu i februari, om någon vecka, fyller jag år (27 för att vara exakt) och jag har blivit ombedd att önska mig saker. Det är ju trevligt, men mycket av det jag kommer på är sådant jag kanske inte alls kan få. (Och jag är ändå annars en sådan där tråkigt person som inte brukar önska mig något..)

Nu som alltid önskar jag att jag ska få resa med mina tjejer. Långt bort eller nära men i alla fall utanför Sverige. På äventyr i en stor stad eller på en annars spännande plats (men kanske inte på enbart solsemester). Det skulle vara så härligt att kombinera personer man så gärna umgås med och företeelsen man helst underhåller sig med (resor alltså), det skulle det verkligen! Men jag tror inte det kommer hända..

Jag skulle också verkligen uppskatta om någon överraskade mig med något fint och kanske stort (allstå inte storleksmässigt utan, ja ni fattar) som passar mig perfekt. Som är gjort för mig av någon som verkligen känner mig och vet vad jag gillar och bryr mig om. Det händer i princip aldrig så det är verkligen något jag önskar mig!

Jag önskar mig även lite (mycket) mer driv så jag kan nå fler mål och jaga mina drömmar istället för att bara sitta och tänka på dem. Men jag antar att "mer driv" är något bara jag själv kan ge mig..

Jag skulle även vilja resa till Nya Zeeland om man ska vara lite specifik med sina önskemål. Nya Zeeland är verkligen drömresmålet nr 1! Högt på listan står även en resa tillbaka till San Francisco, men det känns som om det är lite lättare att kunna klara av inom en snar framtid..

(Jag önskar mig så klart även vackra snittblommor, att bli rik så jag kan hjälpa andra ekonomiskt och fred på jorden.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar