måndag 16 april 2012

Söndagsnöje

Söndagen bjöd på mer kultur då jag tog med mig pappa för ett besök på fotografiska museet. Jag hade velat se utställningen med Anton Corbijn sedan den öppnade men seg som jag kan vara ibland tog det mig fram till sista dagen för att åka och se den! Men det var värt att vänta på. Mycket fina bilder! Vissa fångade helt the essence av personen på bilden. Inte illa. Även utställningarna med Schapiro och Kertész var riktigt bra (kunde inte låta bli att riktigt sakna Frankrike inför Kertész bilder)!




Stannade till på Ikea på vägen hem. Kände att det var dags att skaffa ett köksbord och kombinationen orkar inte leta + Ikea hade ett som var helt ok, gjorde så att jag nu är ägare till ett litet vitt matbord. Intressant? Kanske inte men så ligger det till.

Nu så här på måndagskvällen inser jag att jag hade en ovanligt trevlig och upplevelserik helg med bokfika, musikal, bio och fotoutställningar! Tack för den!

Bilder: fotografiska.eu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar