söndag 22 april 2012

Från El Clasico till en hamburgare i jackfickan

Sådan blev min lördagkväll.
Efter jobbet ringde Camilla och undrade om jag skulle med och kolla på el Clasico och visst kunde jag göra det! Det är ju alltid roligare att hänga med vänner en lördagkväll än att sitta själv och uggla. Efter matchen drog vi ner på stan och satte oss på håpe's för lite vin. Där råkade vi bli kvar till stängning (jag hade byxor och långärmad tröja och var inte direkt beredd på den vilda dans som började in på småtimmarna. Kul men himla varmt)! Det är på grund av, eller kanske mer tack vare, att vi stannade kvar på krogen som jag slutade upp med en hamburgare i jackfickan. Det blev så klart hämtmat på Corner efteråt och jag måste väl ha känt att det där med att hålla burgaren i handen var lite väl onödigt så jag stoppade den i fickan. Kan meddela att det var rätt smart för den höll sig varm tills jag kom hem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar